به گزارش ایرنا، محسن جعفری روز دوشنبه در دیدار با جمعی از نخبگان و فرهیختگان رسانه گیلان با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه استان در حوزه آموزش رسانه در کشور پیشتاز است، اظهار کرد: برنامه جامع آموزش رسانه به عنوان رکن تعلیم و پرورش خبرنگاران در گیلان در حال اجراست.
وی با اشاره به راه‌اندازی دانشکده مجازی خبر این استان همزمان با 17مرداد روز خبرنگار افزود: این دانشکده در پنج گروه آموزشی خبرنگاری، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، شبکه‌های اجتماعی، عکاسی و گرافیک و فقه رسانه تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: دانشکده مجازی خبر برای نخستین بار در استان‌های کشور و با هدف استمرار آموزش‌های رسانه‌ای اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.
جعفری با بیان اینکه اساتید ملی و استانی و منطقه‌ای علوم ارتباطات در دانشکده مجازی خبر گیلان فعال هستند، تصریح کرد: تمامی آموزش‌های خبری و صدور مجوز و بخشی از آزمون‌های این دانشکده به صورت مجازی و با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی انجام می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت تقویت علمی خبرنگاران و اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: تقویت این بخش منجر به تحقق رسالت و حدود مطبوعات در قانون شده و سبب پیشرفت و بالندگی است.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از صاحبنظران، اساتید و متخصصان حوزه رسانه درخواست کرد تا نظرات و پیشنهادات تخصصی خود را در راستای تشکیل و راه‌اندازی دانشکده مجازی خبر گیلان به این سازمان ارسال کنند و گفت: از نظرات و ایده‌های فعالان رسانه‌ای استقبال می‌کنیم.
گیلان دارای 179 نشریه شامل 9 روزنامه، 45 هفته نامه، 20 دوهفته نامه، 46 ماهنامه، 5 دو ماهنامه،37 فصلنامه و 12 دو فصلنامه است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.