به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا ، یونس رنجکش در شورای اجتماعی شهرستان آستارا افزود: همه دستگاه های اجرایی مسئول باید وارد میدان شوند و با فرافکنی و با انداختن مسئولیت ها بر دوش دیگران هیچ کاری به پیش نمی رود.

وی اظهار داشت:اگر امروز دغدغه روند رو به رشد آسیب هارا داریم این نشان دهنده آن است که در گذشته کارکرد ها خوب نبوده و مسئولیت ها برای برنامه ریزی به درستی انجام نگرفته است. وی اضافه کرد: موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی امروز یک ضرورت جدی برای کشور ونظام است و در این راستا مقام معظم رهبری نیز ورود کرده اند و از دولت و سایر قوا خواستند که با جدیت وارد میدان شوند.

رنجکش افزود: در شهرستان مرزی بندر آستارانیز با توجه به شرایط ویژه این شهرستان با چالش و مشکلات مختلفی روبرو هستیم که تنها با انجام وظایف محوله وتحت یک مدیریت واحد ستادی وتهیه نقشه راه قادر به مهار آنها خواهیم بود. وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی باید براساس شرح وظایف سازمانی خود مأموریت های درون و برون سازمانی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تعریف کنند و دغدغه جدی در این زمینه داشته باشند.

فرماندار آستارا اضافه کرد: موضوع آسیب های اجتماعی امری جدی است و عدم احساس مسئولیت در این زمینه می تواند همه ما و حتی خانواده هایمان را هم دچار چالش کند و هیچکس مصون از آن نخواهد بود. وی با تاکید بر تدوین برنامه جامع شناسایی و اقدام و عمل برای مهار آسیب های اجتماعی در آستارا گفت: برای این منظور باید به فهم مشترک رسید و همه خود را مسئول بدانند.

وی به آموزش همگانی و توجه به مهارت های زندگی اشاره و از دستگاه های اجرایی و ائمه جمعه و جماعات و سازمان های تبلیغات اسلامی و سایر نهاد ها خواست تا در همگانی کردن آموزش و آشنایی مردم با سبک زندگی ایرانی - اسلامی همت جدی تر داشته باشند.

در این جلسه پس از ارائه دیدگاه های مسئولان شهرستان در خصوص آموزش دستگاه های اجرایی و آشنایی شهروندان با مباحث آسیب های اجتماعی تصمیماتی اتخاذ شد و مقرر شد تا کارگاه های آموزشی در این زمینه برگزار شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 671655
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.