به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، غلامعلی جعفرزاده در دیدار با مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: راه اندازی مرکز توانبخشی، مشخص شدن وضعیت زمین پایگاه سابق هلال احمر از دیگر مواردی است که به طور جدی توسط نمایندگان و مسئولان استان پی گیری می شود .
وی با حضور در جلسه شورای معاونان هلال احمر گیلان ضمن دریافت گزارش یک ساله این جمعیت اظهار داشت: روند اصلاحات در هلال احمر گیلان بسیار مطلوب و رو به رشد بوده که نشان دهنده تلاش و زحمت شبانه روزی مدیر عامل و کارکنان این نهاد است.
وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در مجلس شورای اسلامی دریافت گزارش سازمان ها و اختصاص بودجه بر اساس مستندات موجود است و با توجه به علاقه بسیار به هلال احمر و عضویت افتخاری در این نهاد توقع دریافت به موقع گزارش و عملکرد های دوره ای برای اختصاص بودجه لازم جهت تجهیز هلال احمر را داریم.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پی گیری و تلاش مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان برای تجهیزات استان تصریح کرد: اطلاع رسانی از روند کارهای در حال اجرا موجب شفاف سازی و حل مشکلات می شود تا بتوانیم با آگاهی از ضعف های موجود و رفع موانع، هلال احمری مجهز و توانمندتر از گذشته داشته باشیم.
در زمان حاضر، معاونت امداد و نجات گیلان دارای یکصد و 47 خودروی تخصصی، کمک دار، موتورسیکلت، ست نجات، خودروی سنگین امدادی، 23 انبار امدادی در استان، 14پایگاه ثابت و موقت بین جاده ای، کوهستان و دریایی است.
بر اساس آخرین آمار دریافتی جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای بیش از سه هزار امدادگر است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.