به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، در این مراسم در ورزشگاه شهید عضدی رشت از سیده ندا رستاد سرمربی گیلانی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر و یاسین حسن زاده عضو تیم ملی تکواندو نونهالان پسر به پاس موفقیت هایشان در رقابت های قهرمانی تکواندو آسیا تقدیر شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم که یک بانوی گیلانی توانست علاوه براینکه تیمش قهرمان آسیا شود، خود نیز بعنوان بهترین مربی انتخاب شود.
مسعود رهنما اظهار کرد: ایشان با وجود اینکه برای نخستین بار به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان انتخاب شد ، توانست عنوان بهترین مربی آسیا را هم به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: از هیات تکواندو گیلان نیز تشکر می کنم که زحمات زیادی را کشیدند و خیلی امیدوار هستم که تکواندوکارانی از گیلان در المپیک 2020 حضور یابند و مدال کسب کنند و ما این انتظار به حق را از ورزشکاران این هیات داریم .
رئیس هیات تکواندو استان گیلان نیز در ادامه این مراسم گفت: خوشبختانه سرمربی گیلانی تیم ملی تکواندو دختران نونهال کشور توانست افتخار بزرگی را کسب کند.
محسن سترگی افزود: این افتخار و آوازه کسب عنوان بهترین مربی تکواندو آسیا در رده نونهالان، به گوش جهانیان رسیده و هم اینک همه کشورها روی تکواندو ایران در رده های سنی پایه نیز حساب ویژه ای باز کرده اند.
وی یاداور شد : یاسین حسن زاده نیز در رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا خوش درخشید و توانست یک مدال با ارزش نقره را برای کشور ما کسب کند.
در دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا، 190 تکواندوکار از 16 کشور به مدت دو روز در هوشمین ویتنام با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های ملی نونهالان کشورمان در هر دو گروه دختران و پسران توانستند بر سکوی قهرمانی بایستند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده : بابایی
7285 / 6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.