بهرام خوشحال روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هنر سینما به دلیل جذابیت در رشد و تربیت فرهنگی و اجتم.اعی کودکان و نوجوانان و بالندگی و تعالی جامعه مهم است و برای رفع خلاء آن در تالش تلاش می کنیم.
وی تصریح کرد: اجرای طرح سینما سلام با هدف آشتی مردم با هنر سینما با نمایش فیلم های روز سینمای ایران در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش آغاز شده است.
احمد فرهادی پیمانکار ساختمان سینمای شهرستان تالش نیز گفت: مجتمع سینمایی تالش متشکل از چند طبقه تجاری، سینما، شهر بازی، رستوران های سنتی و مدرن، تالار نجوم و محلی برای نمایش تابلوهای هنرمندان خواهد بود.
وی افزود: مساحت ساختمان این سینما یکهزار و 200 متر مربع و شامل 2 طبقه خواهد بود و در حدود 400 متر مربع فضای داخل آن، 250 صندلی در طبقه اول و 50 صندلی در طبقه دوم گنجانده خواهد شد.
وی اظهار کرد: تاکنون کمک و تسهیلاتی برای این طرح نشده اما شهرداری تالش برای اعمال پاره ای تخفیف ها قول مساعد داده است و اگر مسئولان حمایت بکنند سینمای این شهر ظرف 2 سال تکمیل و افتتاح خواهد شد.
پیش تر گروهی از جوانان هنر دوست تالش با راه اندازی کمپین تقاضای ایجاد سینما و موزه، خواستار احداث این مکان های فرهنگی شده بودند.
تالش با بیش از 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سیدجلال سید محمدی ** انتشار دهنده : بابایی
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.