فرماندار فومن با اشاره به ظرفیت های خوب این شهرستان برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گفت: اعتمادسازی، نخستین شرط برای جذب سرمایه مردم است.

به گزارش ایلنا از  فومن، حسین اسماعیل پور در نشست با مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گیلان، با اشاره به برخی ویژگی‌های شهرستان، اظهار کرد: برای جذب سرمایه مردم در بانک‌ها مسئولان باید نگاه ویژه ای به شهرستان فومن داشته باشند.

وی با بیان اینکه اقتصاد پولی و مالی شهرستان فومن با سایر شهرستان ها متفاوت است، افزود: فومن با توجه به موقعیت جغرافیایی و داشتن پتانسیل‌های خوب در حوزه گردشگری می تواند به محل خوبی برای جذب سرمایه تبدیل شود.

اسماعیل پور با بیان اینکه نوسان سرمایه در شهرستان فومن از شرایط خاصی برخوردار است، گفت: تغییرات نوسان سرمایه با توجه به شرایط خاص این شهرستان بسیار زیاد بوده و حتی ممکن است سرمایه ای در این شهرستان چندین برابر شود.

وی با اشاره به اینکه برای جذب این سرمایه ها توسط بانک، باید برنامه‌ریزی و کارشناسی صورت گیرد، اظهار کرد: اعتماد سازی شرط اول و اصلی برای جذب این سرمایه ها در سطح شهرستان است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: اعتبار در حساب جاری و اجرای طرح های حمایتی دو استراتژی مهم بانک قرض الحسنه مهر ایران برای خدمات رسانی به مشتریان است.

محمد بلادی چولابی با بیان اینکه این بانک از محل ذخیره منابع خود وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند، افزود: در سال گذشته بانک قرض الحسنه مهر ایران حدود ۱۱ هزار فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.