به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، علیرضا حسنی از برگزاری نخستین جام فوتبال پیشکسوتان استان گیلان در شهر رشت خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تیم ها ی شرکت کننده در دو گروه ، به صورت دوره ای در زمین چمن مصنوعی پارک قدس رشت با هم به رقابت می پردازند که مراسم افتتاحیه این مسابقات سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ راس ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شد. رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت افزود: در این دوره از مسابقات هفت تیم « سپیدرود رشت ؛شهرداری رشت ؛ ملوان بندر انزلی، منتخب لنگرود منتخب پارک محتشم رشت- منتخب کلاچای و منتخب لاهیجان» حضور دارند .

وی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه ورزش همگانی و سرزنده نگه داشتن جامعه و توسعه نشاط عمومی و همچنین ادای کوچکی از دین به ورزشکاران پیشکسوت این عرصه دانست و خاطر نشان کرد: به موازات برگزاری این مسابقات ، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزاری مسابقات جام فوتسال رمضان را در سالن ورزشی اختصاصی شهرداری رشت واقع در میدان انتظام ، از نخستین شبهای ماه رمضان آغاز کرده که در این دوره از مسابقات ۳۴ تیم باهم به رقابت می پردازند.

علیرضا حسنی در ادامه با تاکید ویژه به ایجاد فرصت های مناسب و برابر ورزشی برای بانوان افزود: بی شک برای توسعه و گسترش ورزش بانوان در شهر رشت باید برنامه ریزی های اساسی انجام شود و برای تحقق این مهم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت گام هایی را برداشته است. وی از برگزاری مسابقات جام رمضان ویژه بانوان در رشته های آمادگی جسمانی، والیبال و گل کوچک (فوتسال) در سالن حجاب شهرداری رشت خبر داد و گفت: با برگزاری چنین مسابقاتی و نیز حمایتهای مادی و معنوی از بانوان ورزشکار می توان بر کیفیت و کمیت ورزش بانوان افزود و زمینه بروز استعدادها در بین بانوان ورزشکار را ایجاد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به بستر سازی برای تحقق و ارتقای فرهنگ سبک زندگی ورزشی دربین شهروندان و نیز ایجاد زمینه و فرصت مناسب برای شکوفایی استعداد ها در محلات اظهار داشت: این سازمان در تابستان امسال المپیاد ورزشی محلات را در سطح شهر رشت برگزار می کند . وی با اشاره به برگزاری جام فوتبال محلات در شهر رشت درغالب المپیاد محلات افزود: برگزاری این مسابقات علاوه بر اینکه زمینه ساز گسترش نشاط و روحیه در بین شهروندان و ارتقای سطح سلامت جامعه می باشد ؛ بستری مناسب برای کشف استعدادهای پنهان در دل محلات رشت است . حسنی با اشاره به دغدغه های والدین در ایام تابستان برای اوقات فراغت دانش آموزان گفت: ترویج برنامه فراغت فعال و ورزشی در محلات یکی دیگر از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی در محلات است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 668408
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.