فرماندار آستانه‌اشرفیه در ستاد بزرگداشت معین که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: تکریم استاد دکتر محمد معین ، تکریم علم و ارزش‌ها است.

به  گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، رحیم حیدری  زبان فارسی را کلید در گنجینه فارسی و از پرکاربردترین علوم نام برد و افزود : استاد دکتر محمد معین نقش ارزنده‌ای در شناسایی زبان فارسی داشته است.

وی افزود :  هرچقدر برای افرادی چون محمد معین مراسم تکریم و بزرگداشت برگزار کنیم گامی در تبیین علم‌آموزی و الگویی برای نسل سوم و چهارم  برداشته‌ایم.

در ادامه این نشست مهین دخت معین  ضمن اظهار تأسف از درگذشت استاندار اسبق گیلان اظهار کرد : با توجه به سطح کمی و کیفی بزرگداشت معین در سال ۹۵ انتظار  آن است که امسال بتوانیم مراسم بهتری برگزار کنیم .

این استاد دانشگاه علامه طباطبایی بابیان اینکه مراسم دکتر معین زمانی برگزار می‌شود که دانشگاه‌ها و استادان زبان فارسی در تعطیلات دانشگاهی به سر می‌برند خواستار توزیع زودتر دعوت‌نامه و چاپ پوستر در زمان بازگشایی دانشگاه‌ها شد.

دختر استاد محمد معین هم‌چنین درباره ساخت فیلم داستانی دکتر محمد معین گفت: آنچه ما از فیلم‌های داستانی دیدیم و ساخته‌شده است نتوانسته است شخصیت واقعی  قهرمان داستان را بازگو کند و اگر فیلم به‌صورت مستند ساخته شود همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

در این مراسم مسعود اصفهانی رئیس بنیاد نخبگان گیلان ، سید جواد زوار جلالی مسئول روابط بین‌المللی دانشگاه گیلان  ،حسن طالب‌پور معاون فضای مجازی صداوسیمای گیلان هر کدام مطالبی  بیان کردند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.