به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر نجفی در این نشست با بیان اینکه فعال‌تر شدن ستادهای اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌های رفع موانع تولید در شهرستا‌ن‌ها از وظایف فرمانداران است گفت :در زمینه کاهش آماربیکاری در گیلان به موفقیت هایی رسیدیم اما تلاش ها در زمینه‌ی اشتغالزایی باید پررنگ‌تر شود.

دکتر نجفی همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم عنوان کرد و گفت : در این بخش هم باید فعال بود. وی افزایش دیدارهای عمومی و مردمی فرمانداران را نیز خاطر نشان کرد و گفت : سرکشی از روستاها را افزایش دهید و زمینه‌ی حضور معاونین استاندار و مدیران کل را برای حل مشکلات مردم در شهرستان‌ها بیشتر فراهم کنید. وی با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان گفت : پس از ماه مبارک رمضان ورود گردشگران به گیلان افزایش می‌یابد و فرمانداران تمهیدات لازم را در شهرستان‌ها در نظر بگیرند.

دکتر نجفی گفت : در آماده کردن استان طرح ساماندهی سواحل را باید بسیار فعال کنید. وی با بیان اینکه مردم به دلیل کارنامه‌ای که ارائه شد باردیگر به دولت تدبیر و امید رأی اعتماد دادند و این رأی بیشتر از دوره‌ی گذشته بود گفت : این موفقیت مسئولیت ما را سنگین تر می کند و اعتماد دوباره مردم را باید با کار و تلاش بیشتر پاسخ داد . استاندار گیلان ادامه داد : همه باید کمک کنیم تا دولت دوازدهم در 4 سال آینده نیز کارنامه‌ی درخشان داشته باشد. وی تأکید کرد : ما مسئولیم تا مطالبات مردم را پاسخ دهیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 667474
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.