استاندار گیلان در نشست با فرمانداران گفت: تلاش‌ها برای ایجاد اشتغال پررنگ تر شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در نشست با فرمانداران با بیان اینکه فعال‌تر شدن ستادهای اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌های رفع موانع تولید در شهرستا‌ن‌ها از وظایف فرمانداران است گفت :در زمینه کاهش آمار بیکاری در گیلان به موفقیت‌هایی رسیدیم اما  تلاش‌ها در زمینه‌ اشتغالزایی باید پررنگ‌تر شود.

نجفی با اشاره به ارائه  راهکارهایی برای  کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت : از مسئولان شهری استان می خواهم که با افزایش سرکشی از روستاها و مناطق محروم استان   زمینه‌   حل مشکلات مردم در شهرستان‌ها را بیشتر فراهم کنید.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان گفت : پس از ماه مبارک رمضان ورود گردشگران به گیلان افزایش می‌یابد و فرمانداران تمهیدات لازم   در شهرستان‌ها را در نظر بگیرند.

نجفی همچنین گفت : در اجرای طرح ساماندهی سواحل فعالانه تر عمل  کنید.

وی با بیان اینکه مردم به دلیل کارنامه‌ای که ارائه شد باردیگر به دولت تدبیر و امید رأی اعتماد دادند و این رأی بیشتر از دوره‌  گذشته بود گفت : این موفقیت مسئولیت ما را سنگین‌تر می کند و  اعتماد دوباره  مردم را باید با کار و تلاش بیشتر پاسخ داد .

 استاندار گیلان ادامه داد : همه باید کمک کنیم تا دولت دوازدهم در 4 سال آینده نیز کارنامه‌  درخشان داشته باشد.زیرا ما مسئولیم تا مطالبات مردم را پاسخ دهیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.