پروین قادر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ٩٥ نفر از مددجویان و توانخواهان بهزیستی لاهیجان بسته های سبد کالا شامل گوشت، مرغ، برنج، قند و شکر، ماکارونی، روغن، پنیر، خرما و لپه به ارزش هر سبد 550 هزار ریال دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: به همراه این کالاها ٢١ جفت کفش و البسه شامل٢٠ دست بلوز و شلوار بچگانه، ٤٠ بلوز زنانه، دو جین جوراب مردانه و بچگانه و ٣٠ عدد شلوار لی بچگانه به مددجویان تحت پوشش اهداء شد.
وی خاطرنشان کرد: بهزیستی شهرستان لاهیجان هفت هزار خانوار ( توانخواه ومددجو) تحت پوشش دارد که سال گذشته به شش هزار و 659 نفر از افراد تحت پوشش خود خدماتی همچون هزینه درمان، ایاب و ذهاب، تحصیلی، دانشجویی و تهیه وسائل کمک توانبخشی ارائه کرده است.
قادر تصریح کرد: بهزیستی شهرستان لاهیجان همچنین یک هزار و ١٢٩ مستمری بگیر دارد و با طیف بزرگی از جامعه از جمله معلولین، بیماران اعصاب و روان، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و خانواده های معتادین سر و کار دارد.
رئیس اداره بهزیستی لاهیجان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سال ٩٥ با کمک خیرین ٢٥٠ سبد غذایی به مددجویان این شهرستان اهداء و 222 میلیون و 450هزار ریال فطریه در وجه نیازمندان این بهزیستی واریز شد که امسال نیز منتظر کمک های نقدی و غیرنقدی نظیر سبد غذایی و جهیزیه از سوی خیرین هستیم.
وی یکی از مشکلات اداره بهزیستی لاهیجان را نداشتن زمین به منظور ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن دانست و از افراد خیر درخواست کرد نسبت به این مهم، توجه لازم داشته باشند.
شهرستان لاهیجان با بیش از 167 هزار نفر جمعیت، در 40کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار:نظرپور ** انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.