مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان به همراه تجهیزات و امکانات لازم در 17 پایگاه ثابت و سیار بین شهری برای خدمات رسانی احتمالی در تعطیلات 2 روز آینده، در آماده باش هستند.
وی اظهار داشت: 17 آمبولانس و 12 دستگاه ست نجات به همراه 75 امدادگر در پایگاه های بین شهری و چهار دستگاه آمبولانس به همراه 16 نجاتگر آموزش دیده در نقاط ساحلی شهرستان های رشت، انزلی، لاهیجان و آستارا آماده ارائه خدمات امدادی هستند.
وی بیان کرد: یک تیم واکنش سریع ( ایثار ) شامل 15 نفر به همراه سه دستگاه آمبولانس، ست نجات و خودروی کمک دار در سه مسیر پر تردد رشت به رودبار ، انزلی به رضوانشهر و تالش به آستارا در حال گشت زنی به منظور ارائه امدادرسانی احتمالی هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: یک دستگاه بالگرد امدادی این جمعیت به منظور پشتیبانی و نیاز به پرواز اضطراری در فرودگاه رشت مستقر شده ضمن اینکه دو دستگاه آمبولانس به همراه 8 نجاتگر در مصلی امام خمینی ( ره ) برای خدمات رسانی مورد نیاز به عزاداران در سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) حضور می یابند.
شهروندان می توانند برای اعلام حادثه و نیاز به امداد رسانی، با تلفن 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.