به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به ایرنا، نگار نادری گفت: این اداره در نظر دارد به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ویژه برنامه هایی را برگزار کند.
وی افزود: از جمله این برنامه ها برپایی ایستگاه رادیویی با همکاری هنرمندان نمایشی می باشد که قرار است در این ایستگاه از 13 عنوان کتاب که در مورد شخصیت امام (ره) یا توسط ایشان نوشته شده، برای عموم معرفی و قسمت هایی از آن خوانش شود.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این اداره برپایی نمایشگاه کتاب در روزهای سیزدهم و چهاردهم خردادماه است و در این نمایشگاه که به صورت خیابانی در محوطه جلوی اداره برپا می شود، 160 عنوان کتاب در زمینه های مذهبی، تاریخی و آموزشی با تخفیف 50 درصد عرضه خواهد شد.
به گفته نادری، 56 نسخه کتاب در زمینه های داستانی و دینی نیز به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد و در نظر داریم نمایشگاه خیابانی عکس در خصوص ارتحال امام (ره) در روزهای 13 و 14 خردادماه برپا کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان همچنین از برگزاری ویژه برنامه تدبر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و عصری با شعر طی امروز ساعت 17 در اداره ارشاد خبر داد و گفت: این برنامه ها توسط انجمن قرآن و عترت و انجمن ادبی حزین لاهیجی برگزار می شود.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است. چهاردهم خردادماه، سالروز رحلت امام خمینی است و به همین مناسبت، همه ساله برنامه هایی برگزار می شود.
خبرنگار: نظرپور **انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.