استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بانوان استان در پست‌های مدیریتی بهره مند شد، گفت: مدیران استفاده از ظرفیت مدیریتی بانوان را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استاندار گیلان برگزار شد، بر ضرورت فعالیت های اثربخش در کارگروه های تحصصی استان تاکید کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی از اصول اولیه کشور و دولت تدبیر و امید است، افزود: حقوق شهروندی باید در عمل تحقق یابد تا بسیاری از نگرانی ها مرتفع شود.

وی با اشاره به تصویب منطقه ویژه اقتصادی آستارا از عدم اجرایی شدن این منطقه انتقاد کرد و گفت: دید محدود اداره کل بنادر و دریانوری نباید مانع از تحقق این امر شود، لذا باید این نگاه تغییر یابد تا هرچه سریع تر این منطقه عملیاتی شود.

 نجفی با بیان اینکه فعالیت برخی بانک‌های خصوصی در استان موجب برخی مشکلات برای استان می‌شوند، ادامه داد: این بانک‌ها نفعی برای استان ندارند و تنها حل مشکلاتشان باری بر دوش استان است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بانوان استان در پست‌های مدیریتی بهره مند شد، اضافه کرد: مدیران استفاده از ظرفیت مدیریتی بانوان را در دستور کار قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات حمایت خود را از نظام بار دیگر اثبات کردند؛ لذا وظیفه مسئولان بیشتر شده و باید تحقق مطالبات مردم را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار گیلان با اشاره به طرح کارورزی فارغ التحصیلان گفت: متاسفانه جوانان تحصیلکرده فاقد مهارت لازم جهت اشتغال هستند و این طرح، طرح مناسبی برای تخصصی کردن نیروهای جوان است.

وی با اشاره به گردشگرپذیری استان به ویژه در این فصول سال به دلیل بهره مندی از نعمت خدادادی دریاها و سواحل، گفت: باید امکانات رفاهی برای مسافران فراهم شود.

نجفی با اشاره به خسارات برف سال گذشته، تصریح کرد: از ابتدای اسفند تاکنون بالغ بر ۲۶۰ کیلومتر از شبکه‌های برقی استان بهسازی و نوسازی شده و ۱۲ هزار پایه فرسوده تعویض شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.