فیروز فاضلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی از شخصیت های بارز جهان اسلام است و می بایست فضایل ایشان به نسل نو معرفی شود ؛ از این رو با توجه به نقش رسانه در فرهنگسازی ، به مطبوعات استان برای درج مقاله ویژه نکوداشت حضرت امام باعنوان «منشور انقلاب اسلامی» اطلاع رسانی شده است.
وی اظهار کرد: بمناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ، 80 برنامه فرهنگی - هنری از سوی این اداره کل در استان طرح ریزی شده است که در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار می‌شود.
فاضلی با اشاره به برگزاری مسابقه‌های خوشنویسی و نقاشی از تمثال امام خمینی‌(ره) افزود: همچنین مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی- الهی این شخصیت بزرگ در سراسر استان برگزار می‌شود.
وی، اجرای نمایش‌های مذهبی ، شب شعر و برپایی نمایشگاه‌های کتاب، عکس و پوستر را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: نمایشگاه عکس «کوچ آفتاب» یکی دیگر از برنامه های فرهنگی استان است که ،در شهرستان رودبار برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین از اجرای شب شعر با عنوان «منشور انقلاب اسلامی» در رشت و جلسه نقد و نظر « عرفان در اشعار امام» در فومن خبر داد.14خرداد ماه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.
خبرنگار : مرضیه ضامن ** انتشار : نصراله ابراهیمی
1881/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.