بهنام عباسی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: قصد دارم پس از اتمام ماه مبارک رمضان در مدت یک دقیقه با حبس نفس شنا بروم.
وی اظهار کرد: هدفم این است که در این مدت 130 شنای سوئدی بروم و یک رکورد جدید دیگر در شنای سوئدی را در کشور به نام خود ثبت کنم .
این ورزشکار گیلانی ادامه داد: من در روز 23 اردیبهشت ماه سال جاری نیز موفق شدم در برج میلاد تهران و در مدت یک ساعت، یک هزار و 586 حرکت صحیح شنای سوئدی را انجام دهم و رکورد جدیدی را در کشور به نام خود ثبت کنم.
وی بیان کرد: رکورد قبلی حرکت صحیح شنای سوئدی کشور در اختیار رضا عباسی گالیکش از استان گلستان بود که موفق شده بود 604 حرکت صحیح شنای سوئدی را در مدت یک ساعت انجام دهد.
بهنام عباسی در مورد رکورددار حرکت صحیح شنای سوئدی در جهان نیز اشاره کرد و گفت: تنها موردی که ثبت شده مربوط به منیر احمد از پاکستان است که در مدت یک ساعت و 45 دقیقه، 2 هزار و 503 حرکت صحیح شنای سوئدی را انجام داده است.
وی اضافه کرد: البته بالاترین رکورد من نیز انجام حرکت صحیح چهار هزارو 300 شنای سوئدی در مدت 2 ساعت و 46 دقیقه است که این نیز بالاترین رکورد از لحاظ مدت زمان و انجام حرکت صحیح شنای سوئدی در کشور است که توانسته ام به ثبت برسانم.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.