به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ بابک علیزاده گفت: ماموران انتظامی کلانتری 11 رودبار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو اتوبوس فردی 38 ساله اهل و ساکن مازندران که از مسیر تهران به رشت در حال حرکت بود، مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از صندوق اتوبوس 35 قوطی پودر انرژی زا ورزشی، 50 قوطی کپسول انرژی زا ورزشی به تعداد سه هزار عدد قاچاق که فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.
سرهنگ علیزاده با اعلام اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده در بازار یکصد میلیون ریال است، بیان داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و راننده خودرو به مقام قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی رودبار همچنین از کشف 23 دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بابک علیزاده اظهار داشت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون باری مشکوک شده و این خودرو را متوقف کردند.
وی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، در حالیکه راننده فاقد هرگونه مدارک و اسناد گمرکی برای حمل بار بود، 23 دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.
وی ارزش تقریبی کالای کشف شده در بازار را بیش از 400 میلیون ریال ذکر و اضافه کرد: راننده خودرو که 31 ساله و اهل و ساکن قزوین است، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.