به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان به خبرگزاری ایرنا، سیروس محمدی افزود: یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با عنوان شهروند کوچولو ویژه نوآموزان 5 ساله پیش دبستانی، برای اولین بار در استان گیلان تالیف شده است.
وی اظهار داشت: معاونت آموزش ابتدایی با فعال کردن کارگروه تولید محتوای دوره پیش دبستانی و با استفاده از آرای صاحب نظران تعلیم و تربیت و ادبیات کودک و نوجوان اقدام به تالیف یک جلد کتاب آموزش حقوق شهروندی با عنوان شهروند کوچولو کرده است.
وی خاطر نشان کرد: تدوین این کتاب دو سال به طول انجامیده ،که پس از اخذ مجوز چاپ از دفتر برنامه ریزی و تالیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش ، در آغاز سال تحصیلی 97 - 96 برای نوآموزان دوره پیش دبستانی تدریس خواهد شد.
محمدی بیان داشت: بهداشت فردی و اجتماعی، نظم و مقررات، حفاظت از محیط زیست، الگوی صحیح مصرف، احترام به حقوق دیگران و مهارتهای زندگی در قالب شعر ، قصه و نقاشی های زیبا در کتاب شهروند کوچولو از سرفصل های این کتاب است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان تصریح کرد: تربیت دانش آموزان قانون گرا و آشنا به حقوق و ارزشهای شهروندی از مهم ترین اهداف تالیف این کتاب است.
بیش از 370 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می کنند.
استان گیلان دارای 23 هزار و 50 نوآموز پیش دبستانی است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.