ساسان عادلی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: فیلم کوتاه ( میز شماره 3 ) در قالب فیلم داستانی و مدت زمان چهار دقیقه به کارگردانی رقیه کوچکی هنرجوی دوره فیلمساز انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر لاهیجان ساخته شده است .
عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه همکاری داشته اند عبارتند از کارگردان و تدوینگر رقیه کوچکی ،نویسنده فیلمنامه وحید عطایی ، تصویربردار سعید زارع ، مشاور کارگردان نواب محمودی ، بازیگران ناصر احمد، وحید عطایی، حمدا... بداغی، حسین صالحی، فاطمه خیشکی ، صاحبه خدمتگذار ، بازیگر خردسال امیرمحمد بخشی نژاد ، صدابردار زهرا یعقوبی و عکاس سامان خواجه وندی.
وی تصریح کرد: ماجرای این فیلم کوتاه از زمانی شروع می شود که پسربچه ای برای خوردن بستنی به کافه ای می آید.
همچنین روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اعلام کرد: نمایشگاه تایپوگرافی«بسم الله الرحمن الرحیم»از تاریخ ششم تا یازدهم خرداد در لاهیجان برپاشده است.
تایپوگرافی« بسم الله الرحمن الرحیم »کاری از سمیه منجم است که در گالری استاد محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است .
آثاری که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته حاصل تحقیق این هنرمند از سال 1391 بر روی نمونه های اولیه تا به امروز است .
براساس این گزارش طبقه بندی بسم الله الرحمن الرحیم از لحاظ فرم و در نتیجه طراحی و تایپوگرافی با استفاده از تلفیق زیبایی های هنر دیروز و هنر مدرن امروزی انجام گرفته است.
در این نمایشگاه 23 اثر باکار برروی سفال و چوب در معرض نمایش قرارگرفته است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور **انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.