فعال سیاسی اعتدال‌گرا گفت: روحانی کشور را از بن بست خارج کرد و توانست سایه جنگ را از کشور بردارد و تورم را کنترل کند و اکنون شاهد شکوفایی اقتصاد کشور هستیم.

آرمین خادمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رشت، اظهار داشت: پیروزی روحانی نشان دهنده حفظ وضع موجود و عدم بازگشت به گذشته و آینده تلخ و موهوم بود؛ انتخاب مسیر منطبق براخلاق و عقلانیت.

وی با بیان اینکه مردم با رای بالا به تدبیر و امید، به همگان اثبات کردند که اداره کشور باید بر مبنای اعتدال باشد، افزود: راهی که دولت انتخاب کرده در چارچوب قانون و دستاوردهای دولت نیز مورد قبول مردم بوده است که دوباره به دولت روحانی اعتماد کردند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: رای به روحانی نه به افراطی گری، تندروی و پوپولیست بود و مردم با واقع گرایی و ارزیابی وضعیت موجود به دور از شعار و وعده های انجام نشدنی عقلانیت، تدبیر و ثبات در سیاست های دولت یازدهم را دوباره تایید کردند.

خادمی با بیان اینکه بذری که روحانی افشانده بود نیاز به آبیاری داشت و باید به دست خودش انجام می شد، تصریح کرد: روحانی در چهار سال گذشته یک بحران را کنترل کرد و تنها کسی که می توانست این خروج از بحران و رشد کشور را ادامه دهد شخص روحانی بود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ وقت یک دولت و سیاستمدار نمی‌تواند همه گروه های سیاسی و اقشار جامعه را راضی نگه دارد چرا که خواسته های افراد و گروه ها با هم متفاوتند، اما وقتی یک عمل اصولی اجرا شود هیچکس متضرر نخواهد شد.

این فعال سیاسی اعتدال‌گرا گفت: روحانی کشور را از بن بست خارج کرد و توانست سایه جنگ را از کشور بردارد و تورم را کنترل نماید و اکنون شاهد شکوفایی اقتصاد کشور هستیم.

خادمی افزود: روحانی تنها کسی بود که توانست برند خود که همان نماد اعتدال بود را حفظ کند و دیگران نماد بازگشت به گذشته و در واقع همان دولت نهم و دهم بودند.

وی اظهار داشت: معتقدم که دولت روحانی با وجود تمام سنگ اندازی ها تا جایی که توانست به قول‌هایش عمل کرد و رای قاطع مردم بیانگر پیروزی نهضت عقلانیت و بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم و نه گفتن به شعارهای عوام فریبانه بود.

وی حضور حماسی، بی سابقه و کم نظیر را نشان دهنده رای به عقلانیت و عملگرایی دانست و گفت: پس از این پیروزی بزرگ و درخشان باید همه با هم به کمک دولت بشتابیم و یک صدا با هر سلیقه ای برای اعتلای ایران عزیز بکوشیم.

وی ابراز کرد: دولت نیز باید تمام توان خود را برای انجام خواسته‌های به حق مردم به کار گیرد و با حمایت و حضور و کمک مردم و یاری و هدایت همه فرهیختگان عالمان و بزرگان کشور بویژه مقام معظم رهبری به سیاست ها و برنامه های خود جامعه عمل بپوشاند.

 خادمی در پایان با بیان اینکه انتظار ما مانند سایر مردم جامعه ادامه مسیر عقلانیت و اعتدال و شفافیت در عمل است، افزود: بنده بعنوان یک جوان دوست دارم که دولت در چهار سال آینده به جوانان اعتماد کرده و از آنان در مدیریت اجرایی کشور استفاده نماید، چرا که نیروی محرک جوانی می‌تواند باعث سرعت حرکت دولت شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.