فرماندار سیاهکل گفت : کمک به کارآفرینان و تسهیل کردن شرایط برای سرمایه گذاران از وظایف ماست تا با حمایت از آنان بتوانیم اشتغالزایی را رقم زده و معضل بیکاری را مرتفع کنیم.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، رضا اسلامی  در جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید ضمن تبریک انتخابات ریاست جمهوری و  حلول ماه رمضان گفت : در انتخابات اخیر  شهرستان سیاهکل ۱۰۱٫۵ درصد مشارکت داشت یعنی بیشتر از صد در صد زیرا توانستیم  جمعیت شناوری در شهرستان در زمینه انتخابات جذب کنیم.  ۵۲٫۷ از مجموع کل آرای صحیح و به صندوق ریخته شده به آقای روحانی رای دادند که  ۶٫۳ درصد بیشتر از سال ۹۲ بود. 

وی  افزود :این امر نشان می‌دهد که مردم به نظام علاقه دارند و عشق می ورزند و به نوعی هم ، مسئولیت ما دولتمردان و دولتی ها را سنگین می کند .طبیعی است مردم پس از این انتخابات مطالباتی هم داشته باشند که توقع‌شان هم به‌حق است.

وی اضافه کرد:توقع‌شان همان دغدغه‌ای است که رهبر معظم انقلاب در خصوص معیشت و بالا بردن سطح تراز درآمدی مردم دارند و وظیفه ما این است که رفع دغدغه کنیم به گونه‌ای که به درآمد مردم کمک کنیم تا جوانان ما ازدواج کنند و از میزان آسیب‌های اجتماعی کاسته شود و به همان نسبت مقدار پرونده‌ها در دادگستری ها کاهش یابد.

فرماندار سیاهکل در بخش دیگری از سخنان خود به دومین جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت : رفع موانع در بخش تولید و صنعت یکی از اقداماتی است که در دولت یازدهم شکل گرفت و ما باید در دولت دوازدهم نیز به جد این موارد را پیگیری کنیم.

 فرماندار سیاهکل در پایان اضافه کرد :امیدوارم که با بهره گیری از تمامی پتانسیل های این شهرستان با هم افزایی و همدلی ، شهرستان سیاهکل را که رتبه شانزدهم را دارد و ۵۰ درصد مشکل مردم اینجا نیز از معیشت ضعیفی برخوردارند را مرتفع کنیم ./

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.