علی بزرگ بشر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشکر و سپاسگزاری از حضور پرشور مردم لاهیجان در انتخابات این دوره ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: مردم این شهرستان با مشارکت 90 درصدی برگ زرین دیگری بر افتخارات و حماسه های مردم ایران اسلامی در این خطه افزودند.
وی افزود: وظیفه خود می دانم از طرف سایر اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی از همه اقشار مختلف از جمله کسانی که در پای صندوق های رای حاضر شدند و حتی به نامزدهای دیگر غیر از دکتر روحانی رای دادند و با رای خود مشارکت حداکثری مورد نظر مقام معظم رهبری را تامین کردند قدردانی نمایم.
وی با اشاره به اینکه این حضور پرشور مردم موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی شد و زمینه آرامش و امنیت بیشتر کشور را فراهم کرد گفت: جو صمیمی و دوستانه در رقابت های انتخاباتی در شهرستان لاهیجان در این دوره بی نظیر بود.
وی خاطرنشان کرد: باید از تمامی کسانی که در برگزاری انتخابات دخیل بودند و با تلاش شبانه روزی آنها روند انتخابات در این شهرستان به بهترین شکل برگزار شد سپاسگزاری شود.
بر اساس آخرین سرشماری از 167 هزار و 544 نفر جمعیت شهرستان لاهیجان 133 هزار و 725 نفر واجد شرایط اخذ رای این دوره از انتخابات بودند.
از تعداد یک هزار و 196 نامزد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لاهیجان 675 نفر به عنوان اعضای شوراها از سوی مردم انتخاب شدند.
شهر لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.