به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته بندرانزلی اظهار کرد: یقینا جشن ملی و حماسه حضور در این انتخابات حاصل شد و باید از همه عوامل برگزاری انتخابات تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: از منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز انتظار می رود در رفع مشکلات مردم و موانع بر سر راه آنان نهایت تلاش خود را به کار بندند.
حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین به انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، دولت نیز باید در راستای تحقق منویات رهبری و رفع مشکلات معیشتی مردم و فراهم سازی زمینه های افزایش تولید و به تبع آن اشتغال برای جوانان توجه ویژه ای داشته باشد.
وی با اشاره به تحولات منطقه تاکید کرد : بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ما در پیچ تاریخی قرار داریم که عبور از آن همبستگی همه مردم و مسئولان را می طلبد و مسئولان نیز باید در قبال حوادث منطقه، موضع گیری قاطعانه ای داشته باشند و صرفا به صدور بیانیه و پیام بسنده نشود .
امام جمعه انزلی با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان متذکر شد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر بندرانزلی دستگاه های مسئول سعی کنند در قبال حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اقدامات لازم را انجام دهند و کسبه نیز در خصوص حفظ حرمت ماه رمضان اهتمام بیشتری داشته باشند .
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.