رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با اشاره به خدمات دولت در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی افزود: فعالیت‌های دولت یازدهم به هیچ وجه طی این مدت تبلیغاتی نبوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان در سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گیلان گفت: پیروزی عقلانیت و اعتدال و تدبیر و امید را  به ملّت شریف ایران و مدیران تبریک می‌گوییم.

کیوان محمدی حماسه سوم خرداد را بزرگترین روز تاریخ معاصر ایران برشمرد و ادامه داد: طی سه دهه اخیر  کمتر روز مبارکی به این استحکام داشته‌ایم که نشان از سرافزاری و اقتدار ملّت ایران است.

وی با اشاره به خدمات دولت در حوزه‌های مختلف ازجمله اقتصاد مقاومتی افزود: فعالیت‌های دولت یازدهم به هیچ وجه طی این مدت تبلیغاتی نبوده است. در خصوص پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، رئیس جمهور محترم طی نامه‌ای خطاب به معاون اول و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در مورخ 96/1/21  دستورت لازم را مبنی بر انجام امور بسته‌های رونق تولید و اشتغال و نظام‌مندکردن بخش‌ها را صادر کردند که تکلیف و وظایف و انتظارات از همه وزاتخانه‌ها و سازمان‌های استانی در آن مشخص  گردیده است. لذا ضروری دانستیم در اولین جلسه اقتصاد مقاومتی پس از ابلاغ این چارچوب، توضیحاتی ارائه شود.

وی تصریح کرد: براساس ساختار طراحی شده ستاد اقتصاد مقاومتی در سال گذشته، اگر مدیران محترم نیاز به تغییراتی را در برخی بخش‌ها مناسب می‌دانند می‌توانند نظرات خود را به سازمان برنامه و بودجه استان گیلان منعکس نمایند.

محمّدی خاطرنشان کرد:  در این بسته برخی از پروژه‌ها در سطح ملّی است که چندان نمی‌توان ورود کرد. در مقابل می‌توان برخی از پروژه‌ها را در سطح استانی تعریف کرد. لذا دستگاه‌ها نظرات خود را تا تاریخ 10 خردادماه به ما اعلام نمایند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان بر اهتمام بیشتر مدیران مبنی بر جذب بودجه بیشتر از وزارتخانه‌ها تابعه تأکید کرد و افزود:  کارگروه‌های ذیل مجموعه ستاد اقتصاد مقاومتی نیز دستور کار پیشنهادی خود را برای جلسات هفتگی ستاد تا روز یکشنبه هرهفته ارائه نمایند.

 کاوسی مشاور سازمان برنامه و بودجه استان گیلان به تشریح بسته‌های رونق تولید و اشتغال و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سال 1396 پرداخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.