سرهنگ دوم پاسدار سید اکبر قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در دفاع مقدس بسیاری از ارزش های جامعه پایه گذاری شد که این ارزش ها زمینه ساز تحقق حماسه فتح خرمشهر شد.
وی با بیان اینکه فتح خرمشهر برکات زیادی برای انقلاب داشت گفت: ظهور و بروز قدرت نظامی کشور که با اتکا ملت به ایمان وتقوا دراین پیروزی محقق شد و ملت ایران در این حماسه ایستادگی شان را برحفظ آرمان ها نشان دادند و دفاع مقدس بویژه فتح خرمشهر باعث ایجاد ثبات داخلی، و عامل بازدارنده در برابردشمنان شد.
فرمانده سپاه رضوانشهر در ادامه به تشریح برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، سپاه رضوانشهر اقدام به افتتاح 10 واحد مسکونی محرومین می کند.
سرهنگ قاسمی افزود: اجرای رژه خودرویی، برگزاری نشست شعر و خاطره گویی، افتتاح یادمان 137 شهید شهرستان در مقابل مقر سپاه، نشست های بصیرتی، اجرای مسابقه دارت توسط خواهران، دیدار با خانواده های معظم شهدا و رزمندگان عملیات بیت المقدس، غبار روبی مزار شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی و سخنرانی فرمانده سپاه در نماز جمعه از جمله برنامه های این ایام در رضوانشهر و پره سر است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که در طول انقلاب اسلامی حدود 137 شهید والا مقام تقدیم کرده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7293/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.