بسیاری بر این بودند که بی‌سابقه‌ترین انتخاباتی است که مردم بر سر صندوق‌های رأی ایستادند و پیرترها تنها همان آری یا نه 12 فروردین 58 بیاد داشتند. واقعاً حماسه حضور مردم در 29 اردیبهشت 96 جاودانه است و همچون برگ زرینی در کتاب بلند جمهوری اسلامی خواهد درخشید.
مردم فهیم ایران اسلامی در این انتخابات با تدبیر و هوشمندی به آزادی و اندیشه رأی دادند. خوب دیدند، دقیق شیندند و زیبا تدبیر کردند و فردای ایران اسلامی را نیکو رقم زدند.
مردم نشان دادند ایران اسلامی را دوست دارند و اگر کدورتی است و یا اندک دلخوری از شیوه اداره و مدیریت ایران اسلامی سرافراز است وگرنه عشق به ایران آباد و ایران آزاد چون قوت و در دل و جهان ایرانیان جاری است و انتخابات نشان داد مردم تنها چون خون در دل و جان ایرانیان جاری است و انتخابات نشان داد مردم ولایتمدار ایران چقدر به کشورشان عشق می‌ورزند، چقدر عاشق رهبرشان هستند و چقدر رئیس جمهور با تدبیر خودشان را دوست دارند.
اما در برش استانی !
گیلان قریب به چهار سال از تدبیر و مدیریت عالی مردی بهره برد که سال‌ها تجربه مدیریت را با خود به همراه داشت و با دست‌های توانمندش، امنیت را بیش از پیش به استان سرسبزمان بخشید و آرامش را با نگاه مهربانش به خانواده‌های گیلانی برگرداند.
مردی مدیر که اقتصاد را می‌فهمید، مردم را درک می‌کرد، کسی که پا به پای شالیکاران نشاء کرده بود و قدم به قدم سال‌ها با چایکاران یک غنچه دو برگ چیده بود، حضور چنین مردی که بالاتر از قد و قامت استاندار، به عنوان نماینده عالی دولت در استان قرار گرفت سبب شد تا مردم با هوش و فهمیده گیلان به تدبیر و برنامه‌های دولت اعتدال اعتماد کنند.
حضور بی‌سابقه مردم گیلان در انتخابت 96 و رأی 70 درصدی به دولت تدبیر و افزایش 13 درصدی نسبت به دوره گذشته نشان از درایت استاندار و مدیریت و خدمت بی سابقه مدیران اجرایی استان دارد.
مردم حرف‌های نماینده دولت را بویژه در سفرهای ارزشمند استانی در دیدار چهره به چهره و رو در رو دیدند و فعالیت‌ها و خدمات ارزنده و ارزشمند دولت در استان را به چشم دیدند و لذا حضورشان و رأی اعتمادشان 13 درصد افزایش پیدا کرد.
وظیفه امروز مدیران اجرایی استان، حفظ دیوار اعتمادی است که مردم با رأی به صندوق‌ها ریختند و این اعتماد رسالت و بار امانت را بر شانه های مسئولان سنگین تر می کند.
ملت وظیفه‌اش را با آمدن پای صندوق‌های رأی ، انجام داد و اکنون نوبت دولتمردان و مدیران اجرایی است که پاسخ صحیح به آراء مردم بدهند.
** علی پورحسن - فعال فرهنگی و رسانه ای ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.