مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تقدیر از تلاش‌های موسسان غیر دولتی گفت: قانون فصل الخطاب فعالیت های آموزشی و تربیتی است و نظارت مستمر بر عملکرد مدارس غیر دولتی گام بلندی در جهت پویایی و افزایش بهره وری است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در آیین ششمین دوره انتخابات شوراهای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت:  با اشاره به   مشارکت حداکثری همه آحاد ملت در انتخابات ریاست جمهوری ، افزود :انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه مهم بوده و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که مردم هوشمندانه و با تحلیل عملکردها  و با نقدی عالمانه حضور سیاسی و قدرت خود را در جهان به اثبات رساندند. 

وی سند تحوّل بنیادین را نقشه راه آموزش و پرورش دانست و افزود: در اجرای این سند راهبردی باید از ایجاد شبهه پرهیز شود و مدارس غیر دولتی به عنوان بازوهای اجرایی آموزش و پرورش در اجرای این سند نقش مهمی به عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تقدیر از تلاش های مو سسان غیر دولتی خاطرنشان کرد: قانون فصل الخطاب فعالیت های آموزشی و تربیتی است و نظارت مستمر بر عملکرد موسسات آموزشی به ویژه مدارس غیر دولتی گام بلندی در جهت پویایی و افزایش بهره وری این مراکز علمی است.

  حمید آقاجانی رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیردولتی استان گیلان نیز در این مراسم گفت: در انتخابات بی طرفی برای ما یک اصل است ما امروز در جمع برگزیدگان مدارس و مراکز غیر دولتی بر مبنای سند تحول بنیادین   ششمین انتخابات شوراهای هماهنگی مؤسسان  مدارس و مراکز غیردولتی را با حضور مدیر کل و روسای ادارات بازرسی و حراست و مشاورین مدیر کل برگزار می کنیم .

وی در ادامه گفت: مدرسه مکانی برای تفکر و تعقل و پرورش مسئولیت‌های اجتماعی است لذا یکی از جایگاه‌های سند تحول  بنیادین ، بحث مشارکت‌های مردمی است و همه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه  نیز بر این باورند که برای تعالی آموزش وپرورش و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه ،جذب مشارکت مردمی در آموزش وپرورش مهم  و تاثیر می گذارد.

در انتخابات ششمین دوره انتخابات  شوراهای هماهنگی موسسان مراکز غیردولتی استان گیلان 11 نفر به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر علی البدل‌تعیین شدند. همچنین در انتخابات موسسان مدارس غیردولتی هم 11 نفر به عضویت شورای موسسان مدارس غیر دولتی درآمدند و دو نفر هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.