مدیر حج و زیارت استان گیلان با اعلام اولویت‌های جدید حج تمتع، متقاضیانی که تا 30 آبان ماه 85 ودیعه گذاری نموده اند و کسانی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند در کاروان های حج تمتع ثبت‌نام کنند، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن فعال افزود: با اعلام اولویت‌های جدید حج تمتع، متقاضیانی که تا 30 آبان ماه 85 ودیعه گذاری کرده‌اند و کسانی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند در کاروان‌های حج تمتع ثبت‌نام کنند، می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان گیلان اظهارکرد: تمام دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا 30 آبان ماه 85 می‌توانند با مراجعه به سامانه رزرو حج تمتع (https://haj96.haj.ir) و یا به دفاتر زیارتی نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌ها برای تکمیل ظرفیت باقیمانده، ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند تا زمانی که کاروان‌ها ظرفیت خالی داشته باشند برای ثبت نام مراجعه کنند.

مدیر حج زیارت استان خاطر نشان کرد: براساس توافق به‌عمل‌آمده با سازمان حج و زیارت، امسال 795 زائر از استان در قالب 6 کاروان به حج تمتع اعزام خواهند‌شد.

به گفته فعال؛ زائران حج تمتع باید در سال جاری مبلغی بین 11 میلیون و575 هزار و 700 تومان و 13 میلیون و پنج هزار تومان برای هزینه سفر پرداخت کنند.

با رایزنی‌های انجام‌شده از سوی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با بانک ملی مقرر شد یک میلیون و 200 هزار تومان از مجموع هزینه زائران دارای ودیعه کسر شود./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.