فاطمه مداحی یکی از چهار تکواندوکار حاضر در این دوره از رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه سطح کیفی رقابت ها بسیار بالا بود و مدال آوران المپیک و جهان در این مسابقات حضور داشتند.
وی که مدال برنز این دوره از رقابت ها را کسب کرد ، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که در جمهوری آذربایجان برگزار شد، در وزن 46- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتم.
وی ادامه داد: در این رقابت ها در مبارزه ای برابر حریف قدرتمندی از کشور ترکیه قرار گرفتم که در یک بازی نزدیک با نتیبجه 6 بر پنج بازی را واگذار کردم و به مدال برنز بسنده کردم.
وی که مدال طلای جام باشگاه های آسیا ، مدال جام ریاست جمهوری آفریقا و مدال برنز جام فجر را در اختیار دارد، بیان کرد: حریفان اصلی من از کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه بودند که حریف ترکی من قهرمان جهان بود.
یکی دیگر از تکواندوکاران گیلانی حاضر در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی گفت: خوشبختانه تکواندوکاران بسیار خوبی در این دوره از رقابت ها حضور یافته بودند.
سودابه پورصادقی افزود: در این رقابت ها برابر حریفی از مراکش با اختلاف زیاد به برتری رسیدم و در برابر حریف قدرتمندی از جمهوری آذربایجان قرار گرفتم.
وی که در این مسابقات در وزن 49- کیلوگرم حضور یافته بود ، ادامه داد: در راند اول و دوم برتر از حریف آذربایجانی خود که مقام سوم المپیک را دراختیار داشت ظاهر شدم و لی در راند سوم نتوانستم برتری خود را حفظ کنم و با شکست برابر این حریف قدرتمند ، مدال برنز گرفتم.
طیبه پارسا دیگر تکواندوکار گیلانی حاضر در این رقابت ها نیز گفت: در وزن 57- کیلوگرم در این رقابت ها حضور یافتم و سرانجام موفق به کسب مدال برنز شدم.
وی افزود: سطح کیفی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بسیار بالا بود چون تکواندوکاران دارای مدال های جهانی و المپیک از کشورهای قدرتمند حضور داشتند.
وی ادامه داد: در این رقابت ها حریف قدرتمندی از کشور ازبکستان را شکست دادم و سپس برابر تکواندوکاری از جمهوری آذربایجان قرار گرفتم که در نهایت با نتیجه نزدیک 14 بر 13 مغلوب شدم.
وی اضافه کرد: پس از کسب مدال برنز مسابقات کشورهای اسلامی ، برای حضور در رقابت های جوانان جهان آماده می شوم که این رقابت ها تیر ماه سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار می شود.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.