مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی گیلان و مسئول دبیرخانه این مسابقه در استان گفت: اولین دوره مسابقه نقاشی بین المللی کودکان با موضوع مسجد به همت فرهنگسرای کودک و آینده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد برگزار شده است.
مهیار فتحی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با نحوه شرکت در این مسابقه بیان کرد: آثار شرکت کنندگان بایستی بیان­ کننده ذهنیت، احساسات، آرزوها، خواسته­ ها و حرف ­های کودکان جهان اسلام در مورد مسجد محله یا شهر و فعالیت­های آن (مسجد و دوستان، مسجد و بزرگترها، مسجد و خانواده، مسجد و شادی، مسجد و کمک به دیگران، مسجد و قرآن و ...) باشد.
وی با بیان این که آثار شرکت کنندگان در سه گروه سنی 4 تا 6 سال، 7 تا 11 سال و 12 تا 15 سال مورد ارزیابی قرار می ­گیرد، اظهار کرد: هر شرکت کننده می­ تواند حداکثر 5 اثر با موضوعات خواسته شده ارسال کند و مشخصات آثار (نام و نام­ خانوادگی، تاریخ تولد، شماره تماس و آدرس دقیق پستی) باید همراه آثار باشد.
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان آخرین مهلت ارسال آثار تا سیزدهم ماه جاری عنوان و تصریح کرد: در هر رده سنی شرکت­ کنندگان، به نفرات اول تا سوم (مجموع 9 نفر) جوایزی اهداء می­ شود.
وی اضافه کرد: نفر اول تندیس، لوح تقدیر، یک جلد کتاب آثار راه یافته به نمایشگاه و 1000 دلار، نفر دوم تندیس، لوح تقدیر، یک جلد کتاب آثار راه یافته به نمایشگاه و 600 دلار و نفر سوم تندیس، لوح تقدیر، یک جلد کتاب آثار راه یافته به نمایشگاه و 300 دلار دریافت می کند.
وی تصریح کرد: همچنین به 6 نفر از هر رده سنی که از سوی هیات داوران قابل تقدیر اعلام شوند، لوح یادبود مسابقه و یک جلد کتاب آثار برگزیده جشنواره اهداء خواهد شد و به تمامی شرکت­ کنندگان یک لوح یادبود اهداء می­ شود.
علاقمندان برای شرکت در این مسابقه بایستی آثارشان را به رشت خیابان شهید رجایی(رشتیان) ، کوچه 46، پلاک 22 و کدپستی 4155733948 ارسال کنند.
علاقمندان در صورت نیاز می توانند با شماره مسئول دبیرخانه جشنواره در استان گیلان 09119375019 تماس بگیرند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.