به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم که عصر دوشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد ، از چهار تکواندوکار گیلانی حاضر در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که در کشور جمهوری آذربایجان جریان داشت ، تقدیر شد.
بر این اساس و در این مراسم از سوی هیات تکواندو استان گیلان ، از فاطمه مداحی ، سودابه پورصادقی ، طیبه پارسا و حنانه همتی که در مسابقات تکواندو همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند و موفق به کسب سه مدال برنز شدند ، تقدیر شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در جریان این مراسم گفت: خوشبختانه رشته تکواندو در گیلان رشد بسیار خوبی داشته و جزء سه هیات برتر این استان است .
مسعود رهنما افزود: این تکواندوکاران که تنها ورزشکاران گیلانی حاضر در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بودند، در نهایت موفق شدند سه مدال برنز کسب کنند.
وی ادامه داد: وظیفه ما نیز این است که از این ورزشکاران و همچنین مربیان آنان حمایت کنیم و بتوانیم مشکلات آنان را به حداقل برسانیم تا شاهد پیشرفت روزافزون این ورزشکاران در مسابقات مختلف باشیم و امیدواریم که از تکواندوکاران گیلانی در المپیک 2020 نمابنده داشته باشیم و بتوانند مدال کسب کنند.
در این مسابقات ، فاطمه مداحی در وزن 46- کیلوگرم، سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم و طیبه پارسا در وزن 57- کیلوگرم از استان گیلان در قالب تیم ملی تکواندو بانوان ایران به مصاف حریفان خود رفتند که به مدال برنز این دوره از مسابقات دست یافتند.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.