به گزارش عصر یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ بابک علیزاده گفت: ماموران انتظامی کلانتری 13 منجیل با دریافت گزارشی از پاسگاه انتظامی گیلوان شهرستان طارم مبنی بر فرار یک دستگاه خودروی نیسان دوکابین از حوزه این شهرستان، رسیدگی به موضوع را در دستور قرار داده و این خودرو را در ایستگاه بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، 264 دستگاه گوشی تلفن همراه (اندروید و ساده) با مارک های مختلف که بطرز ماهرانه در داخل صندلی و درب های خودرو جا سازی شده بود، کشف و سه متهم 44 و 36 و 19 ساله اهل و ساکن بانه را دستگیر کردند.
سرهنگ علیزاده ارزش تقریبی کالای کشف شده را دو میلیارد ریال ذکر کرد.
فرمانده انتظامی رودبار ادامه داد:‌ ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی ورودی این شهر در راستای برخورد با قاچاق مواد مخدر، به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی گفت: در بازرسی از این خودرو، چهار کیلو و 550 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و راننده 31 ساله آن دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.
سرهنگ علیزاده همچنین به کشف ماده مخدر شیشه در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی مستقر در ورودی شهر رودبار ، در دو عملیات پلیسی، موفق به کشف یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه شده و متهمان این پرونده را دستگیر کردند.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
72694/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.