مدیر کمیته امداد آستارا گفت: سال گذشته 199 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه و ازدواج در سه بخش هدیه پسران، ازدواج دوباره و تهیه جهیزیه برای نوعروسان به ارزش سه میلیارد و 478 میلیون و 754 هزار ریال پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از آستارا، رحمت‌الله رجبی مدیر کمیته امداد شهرستان آستارا با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین بخشی از کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت است ، اظهار کرد : سال گذشته 199 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه و ازدواج در سه بخش هدیه پسران، ازدواج دوباره و تهیه جهیزیه برای نوعروسان به ارزش سه میلیارد و 478 میلیون و 754 هزار ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه انجام شده از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران تأمین شده است ، افزود : 153 نوعروس مبلغ سه میلیارد و 62 میلیون و 344 هزار ریال ، 33 نوداماد مبلغ 215 میلیون ریال و 13 نفر از مددجویان هم برای ازدواج مجدد مبلغ 195 میلیون ریال دریافت کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان آستارا ، با اشاره به مزایای برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره برای زوجین تحت حمایت ، گفت : کلاس‌های مشاوره و آموزشی در زمینه‌های بهداشت روانی، بهداشت فردی و خانواده از جمله کلاس‌هایی است که برای زوجین ، قبل از ازدواج پیش‌بینی شده است . 

وی کمک به ازدواج جوانان نیازمند را یکی از بهترین اقدامات در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود : خیران ، دولت، مسئولان و همه آحاد جامعه در هر زمینه ای که می‌توانند باید برای سنت پسندیده ازدواج جوانان به ویژه جوانان نیازمند کمک و خدمت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.