سید رضا جوادپور روز جمعه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: 169 شعبه شهری و روستایی در شهرستان لنگرود کار اخذ آرای مردم را بر عهده دارند که 73 شعبه شهری و 96 شعبه نیز روستایی است.
وی اظهارداشت: در بخش مرکزی شهرستان لنگرود 98 شعبه اخذی رای ، در بخش کومله 21 و بخش اطاقور این شهرستان 50 شعبه اخذی رای مستقر هستند .
وی خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار نفر از عوامل اجرایی شامل بازرسان ، هیات نظارت ،نیروهای امنیتی و انتظامی اجرای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان لنگرود را بر عهده دارند.
وی گفت:در بخش مرکزی 98 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و مجریان برگزاری انتخابات با تمام توان و بر مدار قانون از آرای مردم صیانت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: شهر لنگرود دومین شهر پس از لاهیجان در شرق گیلان است که انتخابات در آن بصورت الکترونیکی انجام می شود و 47 صندوق الکترونیکی جمع آوری آرای مردم در این شهر مستقر هستند.
جوادپور گفت: به اندازه کافی تعرفه در حوزه های شهرستان توزیع شده است و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
در حوزه انتخابیه شهرهای شلمان 27 نفر، چاف و چمخاله 40نفر ، اطاقور 22نفر ، کومله 19نفر و در شهر لنگرود نیز 80نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی هستند.
شهرستان لنگرود بیش از 137هزار نفر جمعیت دارد و از سه بخش مرکزی ، کومله و اطاقور و پنج شهر لنگرود، شلمان ، کومله ، اطاقور و چاف و چمخاله تشکیل شده است.
خبرنگار : فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.