سیدمحمد احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم لاهیجان با آغاز رقم‌خوردن حماسه بزرگ و پرافتخار رای گیری از صبح امروز پای صندوق ها حضور یافته اند تا با حضور حداکثری سرنوشت خود را رقم بزنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ و سابقه درخشان مردمان این خطه برای حضور در صحنه‌های مختلف ،این بار هم با برگزاری دو انتخاب مهم و حساس دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا خاطره‌ یک پایمردی شکوهمند در دفتر افتخارات این دیار رقم زده می شود و ولایتمداری اهالی این خطه از گیلان سرسبز به نمایش گذاشته خواهدشد.
فرماندار لاهیجان گفت: نتیجه این دو انتخابات هرگونه رقم بخورد برای مردم مایه‌ پیروزی و سرافرازی است و موفقیت‌های بعدی را برای مردم و نظام به همراه خواهد داشت.
وی از آحاد مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان لاهیجان برای شرکت در انتخابات دعوت کرد .
بیش از شش هزار و 500 نفر شامل اعضای هیات اجرایی، اعضای هیات نظارت ،بازرسین ، محافظین صندوق ها و سایر عوامل برگزاری این دوره از انتخابات شهرستان لاهیجان را برعهده دارند.
شهرستان لاهیجان بر اساس آخرین سرشماری 167 هزار و 544 نفر جمعیت دارد که 133 هزار و 725 نفر واجد شرایط اخذ رای این دوره از انتخابات هستند.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.