تا چند ساعت دیگر به روز مهم و سرنوشت ساز انتخابات باقی مانده است، همه خود را برای شرکت در حماسه سیاسی 29 اردیبهشت آماده کرده اند، فردا روز برخاستن و حضوری دوباره است.
فردا میدان انتخاب و خون شهیدان همگان را فرا می خواند، این فرصت را قدر خواهیم داشت، به صحنه انتخابات می آییم، به عنوان یک تکلیف سیاسی و ملی رأی می دهیم، خواب دشمنان را بر هم می زنیم و عزم و اراده خود را به جهانیان ثابت می کنیم.
آخرین جمعه دومین ماه اولین فصل سال 96 ، روز مهم و سرنوشت سازی است؛ چشم جهانیان به ایرانیان دوخته شده، حواسمان باشد که حضور همه ما پای صندوق های رأی ، موجب اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی و ناامیدی بدخواهان و دشمنان خواهد شد، پس همه یکصدا می آییم.
همه می دانیم که ایرانیان نسبت به سرنوشت و آینده کشورشان حساس هستند، بنابراین با وحدت و پرشور تر از همیشه برای شرکت در آزمون بزرگ و حساس کشورشان می آیند؛ رأی می دهیم و به طور قط، بهترین را بر می گزینند.
می آییم تا با مشارکت گسترده و باشکوه خود در انتخابات، به جهانیان نشان دهیم که کشورمان ایران، را دوست داریم و برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، تا پای جان می ایستیم.
تجربه تاریخ انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده که مردم همیشه در همه انتخابات ها حضوری گسترده داشته اند، این بار نیز در جمعه انتخابات با نشاط تر از گذشته می آییم و رای می هیم و حضور حماسی را در تاریخ ثبت می کنیم.
هر رأی من و تو ، ادامه دهنده راه شهیدان، آرمان های امام راحل و لبیک به رهبری است ، پس می آییم رأی می دهیم و ثابت می کنیم که بر آن عهدی که بسته ایم ، ایستاده ایم.
مردم همیشه در صحنه استان گیلان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور برای شرکت در حماسه دیگر آماده شده اند، آنها هم با گام های استوار با شناخت و آگاهی در انتخابات 29 اردیبهشت می آیند.
وعده من ، تو ، ما و همه با هم، جمعه 29 اردیبهشت پای صندوق های اخذ رأی برای سرافرازی هر چه بیشتر وطن عزیزمان، ایران.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات گیلان؛ یک میلیون و 889 هزار و 655 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت در استان هستند که از این تعداد، 41 هزار و 66 نفر را رأی اولی ها شامل می شود.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان گیلان دارای 16 شهرستان، 52 شهر و 43 بخش، 109 دهستان و 2 هزار و 583 آبادی دارای سکنه است.
فرایند رأی گیری پنجمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر در آستارا، بندرانزلی، لاهیجان، لنگرود و تالش بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد، مردم در هرکدام از این شهرها باید هفت عضو شورای اسلامی را انتخاب کنند.
مردم در شهر رشت 11 عضو شورا و در 46 شهر دیگر نیز پنج عضو شورا را انتخاب می کنند.
تعداد شعبه های اخذ رأی برای ریاست جمهوری در استان گیلان، سه هزار و پنج شعبه و شوراهای اسلامی شهر و روستا، 2 هزار و 928 شعبه است.
گزارش: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.