شهردار شهر رشت در مراسم افتتاحیه همزمان چهار آب‌نمای این شهر گفت: ما امیدواریم بتوانیم با ایجاد چنین فضاهای مکث علاوه بر زیباسازی شهر به سمت ایجاد آرامش روانی در شهر گام برداریم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی ثابت قدم شهردارشهر رشت در مراسم افتتاحیه همزمان چهار آب‌نمای شهر رشت با اشاره به اقدامات انجام شده جهت زیباسازی شهر اظهار کرد : متاسفانه در ۲۰ سال گذشته در شهر رشت اقدامی در خور شان برای زیباسازی شهر رشت صورت نگرفته و خوشحالیم  که در این مدت توانستیم گام‌هایی را در راستای زیباسازی شهر برداریم و افتتاح آب‌نمای موزیکال بوستان ملت که در چند شب گذشته شاهد آن بودیم گامی در راستای ایجاد نشاط و فضای آرامش بخش برای خانواده های شهر رشت بوده است.

ثابت قدم خاطرنشان کرد: ما امیدواریم تا زمانی که فرصت خدمتگزاری برای مردم را داریم بتوانیم پروژه های عمرانی فاخری را به مردم این شهر هدیه کنیم.

طیبه بینا شهردار منطقه سه شهرداری رشت نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین در این مراسم اظهار کرد: خدمت به مردم عبادت محسوب می‌شود و شهرداری بعنوان نهادی خدمتگزار در جهت رفع مشکلات خدماتی شهروندان مشغول به فعالیت است.

وی افزود: با حضور شهرداری شجاع، از خود گذشته و توانمند شاهد اتفاقات بسیار خوبی در شهر رشت هستیم و شهر به تکاپو افتاده است.

بینا اظهار کرد: افتتاح بزرگترین آب‌نمای موزیکال شهر رشت یکی از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در راستای زیباسازی شهر بوده است.

وی ادامه داد: با اجرای فاز دوم آب‌نمای موزیکال این آب‌نما به بزرگترین آب‌نمای خاورمیانه تبدیل می‌شود.

شهردار منطقه سه شهرداری رشت با اشاره به افتتاح همزمان چهار آب‌نما در میادین مختلف منطقه سه متذکر شد: برای ساخت و اجرای این چهار پروژه ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .

وی ادامه داد: آب‌نمای بلوار عاطفی بنام المان طبیعت در مساحت ۳۰ متر مربع با محوطه سازی ۶۵ متر مربع و برق مصرفی ۱۶ امپر و یک پمپ کفکش ، ۲۵ نازل و همچنین آب‌نمای میدان روبروی مدرسه گیلانی بنام المان سنگ مکعبی با ۳۵ نازل و ۳۶ متر مربع مساحت و برق مصرفی ۲۵ آمپر و ۲ پمپ کفکش امروز شاهد افتتاح آن هستیم .

بینا اضافه کرد: آب‌نما دیانتی بنام المان گل لاله با ۲۵ نازل یک پمپ کفکش ،۳۶ متر مربع آب‌نما و برق مصرفی ۱۶ آمپر و آب‌نمای خطیبی چهار طبقه بنام دلفین با داشتن ۷۰ نازل و پنج پمپ برق مصرفی ۴۰ آمپر و ۱۰۰ متر مربع مساحت آبنما و ۱۵۰ متر مربع فضای سبز افتتاح شده است .

شهردار منطقه ۳ شهر رشت ابراز امیدواری کرد: ما برای زیباسازی منطقه سه شهر رشت برنامه های زیادی را در دست اجرا داریم و امیدواریم با حمایت و کمک شما مردم شهر رشت را به شهری در خور نام و آوازه آن تبدیل کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.