به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان شامگاه چهارشنبه در جمع مردم املش و هواداران حجت الاسلام حسن روحانی یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان بیان کرد: با انتخابی درست، می توانیم حضور خود را به همه دنیا نشان دهیم که ایران، ایستاده و مردم در صحنه هستند.
وی با انتقاد از کسی که می گوید رای ندهیم، افزود: فکر چنین فردی از اساس اشکال دارد زیرا کتاب آسمانی قران نیز ما را در تعیین سرنوشت خویش مسئول می داند.
حجت الاسلام نقویان با اشاره به سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه میزان رای ملت است، گفت: باید برای تعیین سرنوشت خویش در پای صندوق های رای حاضر شویم؛ اگر چنین نکنیم ممکن است عده ای اقلیت رای بیاورند و بر ما تسلط یابند.
‌وی یادآور شد: انقلاب کردیم برای اینکه سخن و حرف خودمان را بزنیم لذا حق مردم کشور است که بتوانند حرف حقیقت را ولو انتقاد هم که باشد، به اصحاب قدرت بزنند.
حجت الاسلام نقویان با انتقاد از موضع برخی نامزدها در جریان رقابت های انتخاباتی گفت: اینها اعلام نکردند برای مبارزه با اعتیاد که میلیون ها نفر در کشور با آن درگیرند، چه برنامه ای دارند؟
وی ادامه داد: با فرهنگ، حجاب را می توان ساماندهی و نهادینه کرد نه با زور و توجه داشته باشیم که نباید به سمت خودخواهی برویم و لازم است خوبی های افراد نیز نشان داده شود.
وی در خاتمه سخنانش گفت: بر اساس دلایل عقلانی، حجت الاسلام حسن روحانی از بین دیگر نامزدها کارآمد تر است و توانسته اجماع جهانی علیه کشور ما را بشکند ضمن آنکه باید به او رأی داد تا دولت، بتواند هدف های از پیش تعیین شده خود را به اتمام برساند.
شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه، در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فردا (جمعه 29 اردیبهشت ماه) برگزار می شود.
خبرنگار: علیرضا جهانی ** انتشاردهنده:کبیری
7291/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.