به گزارش خبرنگار ایرنا شاپور مرحبا نماینده ادوار گذشته آستارا چهارشنبه شب در همایش حامیان روحانی در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان گفت: برجام از افتخارات دولت تدبیر و امید است و گشایش های قابل توجهی را در کشور ایجاد کرده است.
وی افزود: انتخابات فرصت و موهبتی حاصل شده از نظام اسلامی و خون با برکت شهداست و باید از این فرصت برای اعلام نظر خویش در تعیین سرنوشت کشور استفاده کنیم.
حسن زحمتکش نماینده آستارا در مجلس ششم نیز در این همایش گفت: مردان بزرگ و رهبران جریان اصلاحات در پشت دولت تدبیر و امید ایستاده اند و همواره به تاثیرگذاری و ضرورت اصلاحات اعتقاد داشته ایم.
وی افزود: برای عمران آستارا و رفاه حال مردم این شهرستان، در گذشته گام های خوبی برداشته شده اما برای این منطقه کافی نیست و دولتمردان تدبیر و امید در دولت دوازدهم از فرصت و زمینه راحت تر و بهتری برای خدمت رسانی بیشتر برخوردار خواهند بود.
بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا در آستارا، حسن نوعی اقدم نماینده ادوار گذشته مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز در همایش تبلیغاتی حامیان ابراهیم رئیسی در مسجد محمدرسول الله آستارا گفت: مسیر درست انقلاب فقط یک نامزد دارد و آن نیز ابراهیم رئیسی است و امیدواری برای پیروزی او بسیار است.
وی افزود: نظام اسلامی با افتخار به ما اجازه داده، در هر دوره چهارساله با آرای خود سرنوشت کشور را تعیین کنیم و در روز انتخابات با افتخار در پای صندوق های آرا حضور خواهیم یافت.
محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: شهدای ما از حیات خود گذشتند و این انقلاب بزرگ را آبیاری کردند و به ما به امانت سپردند تا ما نیز به وظایف خود واقف باشیم و از رهنمودهای امام و رهبر معظم انقلاب تبعیت کنیم.
شکری بیان کرد: 29 اردیبهشت ماه روز امتحان ملت بزرگ ایران است؛ آمریکا جنگ را در ایران امتحان کرد و ثابت شد که غیرتمندان ایران برای دنیا الگو شده اند و نمی توان با جنگ، ایران را شکست داد.
ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: 29 اردیبهشت ماه منتظر رای سرنوشت ساز و حضور پرشور مردم ایران است و تنور انتخابات داغ است و از تلاش همه نامزدها قدردانی می کنم.
وی افزود: همراه با انسان های باصداقت باشید، نمایندگان مجلس وظیفه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین را دارند و به عنوان نماینده ملت همواره از حق مردم دفاع کرده ام.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 98.64 درصد مشارکت کرده بودند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی همزمان در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.