مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: روابط عمومی‌ها به مانند چشم، مهم‌ترین عضو سازمانی هستند و از اهمیت خاصی در سازمان‌های مربوطه، برخوردارند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، ضمن تبریک به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، به‌همراهی، هم‌زبانی و پیوند بین روابط عمومی‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: برای اینکه بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم عزیز ارائه دهیم، می‌بایست از آن پنجره‌ای که از ادارات مختلف روی مردم باز می‌شود و نمود درون را به بیرون و بالعکس منتقل می‌کند، مواظبت کنیم که جایی نیست جز روابط عمومی‌ها.

خاوری عملکرد اداره روابط عمومی را خوب توصیف کرد و  اذعان داشت: روابط عمومی‌ها به‌مانند چشم، مهم‌ترین عضو سازمانی هستند و از اهمیت خاصی در سازمان‌های مربوطه برخوردارند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌یابی، اطلاع‌شناسی و اطلاع‌رسانی سه وظیفه اصلی روابط عمومی‌ها است، افزود: مهمترین کارکرد روابط عمومی‌ها در جهان امروز کمک به جریان گردش آزاد اطلاعات، تأمین حق دسترسی آزادانه به اطلاعات و شفاف‌سازی و علنی‌سازی جریان امورند.

در پایان توسط مدیرکل و مدیر توسعه منابع اداره کل  راه و شهرسازی گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایا ، از همکاران روابط عمومی این اداره کل تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.