در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای‌شهر و روستا همایش بصیرتی رای اولی‌های آستارا با هدف تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا در سالن کانون فرهنگی و هنری امام‌خمینی(ره) این شهرستان گفت: دانش‌آموزان می‌توانند کنار دیگر اقشار جامعه برای سرنوشت سیاسی خود تصمیم گیری کنند.

سید سجاد موسوی افزود: با شرکت مردم و دانش‌آموزان در انتخابات، مشروعیت نظام جمهوری اسلامی بار دیگر تایید می‌شود و مردم از حق سیاسی خود برای تعیین سرنوشت اجتماعی کشور استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رای و اعلام نظر درباره آینده کشور از ویژگی‌های نظام اسلامی است و مردم می‌توانند بر اساس حقوق شهروندی در انتخابات شرکت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا نیز در این همایش گفت: حضور رای اولی‌ها، تمرین عملی و فرصتی است تا این نسل فعال و با انگیزه، در فعالیت‌های سیاسی اجتماعی حضور بهتری داشته باشند.

حجت الاسلام یحیی عبادیان اظهار کرد: حضور رای اولی‌ها در انتخابات، باعث ایجاد شور و نشاط بیشتر در جامعه می‌شود و کشور پشتوانه قوی‌تری پیدا می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.