به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسئول برگزاری این نمایشگاه شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه 55 شرکت داخلی از استان‌های مختلف کشور و پنج شرکت خارجی، پیشرفته ترین تجهیزات ، روش‌ها و طرح‌های تولیدی طلا، نقره و جواهرات را در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع ارائه و به نمایش گذاشته اند.
محمود بندرچی با اظهار تشکر از همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی ایران و دیگر اتحادیه‌های مرتبط افزود: در این نمایشگاه انواع جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین آلات، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، دکوراسیون مختلف مراکز تولید و عرضه طلا و جواهر و نقره، صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا و جواهر به نمایش گذاشته شده است.
وی معافیت مالیاتی خریداران را در منطقه آزاد انزلی به عنوان مهمترین ویژگی این نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: رقابت در تولید، بازاریابی و فروش، پایداری در صادرات محصولات و مشتری مداری از جمله مزیت‌های نوینی است که سازمان منطقه آزاد انزلی و دست اندرکاران این صنعت نسبت به آن اهتمام دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا نخستین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ‌های قیمتی و صنایع وابسته و نمایشگاه لوازم خانگی و جهیزیه عروس از 26 تا 29 اردیبهشت ماه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی این منطقه برپا شده و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 لغایت 22 از این نمایشگاه تخصصی بازدید بعمل آورند.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است و کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.
قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال - جنوب، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، راسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه های مناسب، به بازارهای مصرف کشورهای CIS، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.