به گزارش خبرنگار ایرنا، 13 هنرمند جوان اهل انزلی 25 اثر خود را با استفاده از مواد مختلف و به سبکهای رئالیسم و امپرسیونیسم در نگارخانه شهنوش انزلی به تماشا گذاشته اند.
نگارخانه ای که پس از یک سال تعطیلی به همت شهنوش امیریگانه بانوی هنرمند دوباره در مکان جدیدی برای عرضه کارهای هنری گشوده شد.
آثار به نمایش در آمده از کبری امیریگانه، لیلا پورحاجی ، رویا بردبار، الهه نیک نفس ، نصیبه کوچکی نژاد، مستانه نیک آبادی ، هستی رفیعی ، ترانه قلندری ، مهسا سلیمانی ، لیلا رضایی ، نگین عیناوی پور ، سارا گلرخ و فریناز بلوک باشی است .
زهرا امیر یگانه استاد نقاشی و برگزار کننده نمایشگاه در بیانیه نمایشگاه آورده است : هنر در مرتبه وجودی نوعی معرفت است چرا که هنرمند طی سالیان متمادی فعالیتش در نظری که به عالم هستی و جامعه پیرامونش دارد همواره در صدد کشف ، ظهور و بروز مراتبی از پدیده های آن است .
آنچه در هماورد آثار این نمایشگاه در منظر ریتم و ضرباهنگ در دید مخاطب اثر قرار می گیرد بی شک هم حسی عمیق این شناخت است ، بر آنیم که از این درگاه در تمیز شناختمان از طبیعت ، بشر و خلقت به ثبات طریقت برسیم .
باشد که فراوان شویم .
این نمایشگاه واقع در نگارخانه شهنوش انزلی ، ابتدای خیابان پاسداران ، مقابل مقر قدیمی سپاه از ساعت 4 تا 9 شب تا دوم خرداد آماده دیدار علاقمندان است.
خبرنگار: گیتی بابایی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6030/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.