مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان و فرماندار لاهیجان از سعید آگشته، شهردار لاهیجان، جهت ایجاد رونق و توسعه در عرصه گردشگری شهرستان تقدیرکردند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، رضا علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان و سیدمحمد احمدی، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات شهردار لاهیجان در این ستاد تشکر و قدردانی کردند.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

فعالیت در عرصه گردشگری و سرمایه‌گذاری در این حوزه، بشارت رویش و شکفتن، طراوت و تازگی، تحول و دگرگونی اقتصادی و اجتماعی و ایجاد گام‌های محکم و مستحکم فرصت های شغلی در سرزمین طبیعت و تمدن است.

نامگذاری سال ۱۳۹۶ را از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گرامی داشته و از زحمات حضرتعالی در قالب «ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان» که موجبات رونق و توسعه در عرصه گردشگری شهرستان را فراهم آورد، تقدیر و تشکر می نماییم.

امید است تلاش های خالصانه تان مقبول حضرت حق قرار گرفته، توفیق روزافزون همراه با سلامتی و سعادتمندیتان را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نماییم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.