به گزارش عصر یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی، از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان یافتند.
احدالله احدی با بیان اینکه شش متهم در این رابطه شناسایی شدند، افزود: سرکرده باند که یک مرد 34 ساله بود، در رودبار شناسایی و دستگیر شد.
وی با یادآوری اینکه دو خودروی متعلق به این باند نیز در عملیاتی جداگانه در میدان گیل رشت توقیف و پنج سرنشین آن دستگیر شدند، ادامه داد: این متهمان از اعضای اصلی این باند قاچاق مواد مخدر بودند.
وی با تاکید بر اینکه در بازرسی از این خودروها 35 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رودبار نیز از کشف 2 کیلوگرم هروئین در پوشش یدک کش خودرو خبر داد.
سرهنگ بابک علیزاده بیان داشت:‌ ماموران ایستگاه بازرسی مستقر در ورودی شهر رودبار طی کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت یدک کش که حامل یک دستگاه خودروی پراید بود، مشکوک و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
وی افزود: ‌در بازرسی از خودرو پراید، دو بسته یک کیلویی مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه راننده یدک کش خودروی پراید را از فردی تحویل و قرار بود آن را به فرد دیگری در رودبار تحویل دهد، اظهار داشت:‌ متهمی که این خودرو را به یدک کش تحویل داده بود، توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.