فرماندار شفت با اشاره به اینکه وجود ذائقه های مختلف سیاسی در عرصه رقابت نشان دهنده بالاترین سطح دمکراسی و نظام مردم سالار دینی است، افزود : مردم با حضور پرشکوه به برنامه و گفتمان نامزدها رای خواهند داد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی شهرستان شفت با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نامیده شده است، افزود: همه مدیران شفت باید تلاش کنند ظرفیت های این شهرستان را به ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه شفت علاوه بر صنعت در بخش کشاورزی و گردشگری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است افزود : این شهرستان آمادگی اجرای طرح های پایلوت کشاورزی و گردشگری را دارد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه این شهرستان 14 هزار و 320 هکتار شالیزار دارد و سالانه 38 هزار تن انواع برنج در آن تولید می شود افزود : افزایش تولید برنج و محصولات کشاورزی در شهرستان شفت با نگاه و برنامه ریزی مسئولان استان و شهرستان میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال 5 هزار هکتار از شالیزارهای شفت برای اجرای طرح تجهیز معرفی شده‌اند، افزود: تکمیل این طرح سبب رونق کشاورزی و کاهش هزینه های تولید خواهد داد.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه تولید ماهیان گرم آبی در شفت از 4 هزار و 150 تن به 5 هزار تن در سال 95 افزایش یافته است تصریح کرد: سالانه 6 تن خاویار در شفت تولید می شود و این شهرستان در پرورش شاه میگو دارای توانمندی است.

وی با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت 500 هکتار آببندان طبیعی در شفت برای پرورش گل‌محمدی و درخت توت بهره برداری کرد افزود : ایجاد اشتغال در سایه توجه به تولید محقق خواهد شد.

محسنی با اشاره به اینکه شفت دومین تولید کننده پیله تر در گیلان است افزود: توجه به صنایع فرادستی و فراوری نخ ابریشم می تواند به بهبود وضعیت اشتغال در روستاها کمک کند.

وی با بیان اینکه تولید شیرخام در شفت از هزار و 240 تن در سال 92 به هزار و 250 تن در سال 95 رسیده است افزود : تولید گوشت قرمز نیز در این شهرستان 90 تن افزایش یافته است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه امسال 100 تن عسل در شهرستان شفت تولید شده است تصریح کرد : اگر به ظرفت های داخلی توجه شود تولید و اشتغال محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه شفت نزدیک ترین شهرستان به مرکز استان است و موقعیت جغرافیایی خوبی نسبت به بندر کاسپین دارد افزود : سرمایه گذاران باید به سمت شهرستان شفت سوق داده شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه انتخابات در بعد داخلی سبب انسجام ملی می شود به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد : حضور حداکثری نمایش این وحدت و همدلی است.

وی افزود : انتخابات در بعد خارجی تضمین کننده امنیت ملی است و امروز میزان مشارکت در انتخابات معیاری بین المللی برای مقبولیت نظام و حاکمیت از سوی مردم شمرده می شود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه وجود ذائقه‌های مختلف سیاسی در عرصه رقابت نشان دهنده بالاترین سطح دمکراسی و نظام مردم سالار دینی است افزود: مردم با حضور پرشکوه به برنامه و گفتمان نامزدها رای خواهند داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.