با حضور استاندار گیلان، جمعی از مدیران استانی و روسای ادارات شهرستان سیاهکل و شهروندان این خطه فاز اول طرح آبرسانی به شهر دیلمان و اسپیلی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، با حضور نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل ، استاندار گیلان، جمعی از مدیران استانی و روسای ادارات شهرستان سیاهکل و شهروندان این خطه فاز اول طرح آبرسانی به شهر دیلمان و اسپیلی به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این پروژه نجفی استاندار گیلان نوید اجرای پروژه های شهرستان سیاهکل را رهاورد بزرگی دانست و گفت: حق مردم است بدانند چه اتفاقات ارزشمندی در سطح استان رخ داده و خدماتی که ارائه می گردد از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید اطلاع رسانی گردد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: ایشان تأکید داشتند که بهترین تبلیغات عملکرد مجموعه است و اقدامات انجام شده باید منعکس گردد و براساس عملکردهاست که قضاوت انجام می شود.

نیکفر نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان بهره مندی 100 درصدی شهرهای سیاهکل از آب شرب افزود: تشکیل هر تمدنی به وجود آب وابسته است و با حمایت مسئولان استانی و کشوری در تأمین آب شهر دیلمان ، امیدواریم مهاجرت معکوس ایجاد شود.

در ادامه سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان بهره برداری از مخزن 1000 مترمکعبی دیلمان را در ادامه خدمات رسانی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: به خود می بالیم که وزارت نیرو برنامه ای مدون برای پروژه های آبرسانی این استان داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه آبرسانی به پایداری مناسبی دست یافتیم تصریح کرد: آب برای شهر دیلمان به لحاظ گردشگری بسیار حائز اهمیت است که در این راستا احداث مخزن 1000 مترمکعبی ، حفر و تجهیز دو حلقه چاه و خط انتقال مربوطه و احداث ایستگاه پمپاژ در محل مخزن 150 مترمکعبی انجام شد.

همچنین حجت الاسلام شکسته دل امام جمعه شهرستان سیاهکل ارائه هر خدمت توسط هر نهاد به ملت را یادگاری ماندگار دانست و خاطرنشان کرد: نشانه اثبات این امر قدرشناسی ملت و حضور در تمامی عرصه ها به خصوص عرصه انتخابات است .

وی ارزش خدمت به خلق را برابر عبادت دانست و یادآور شد: قداستی که در حرکت به سوی خدمت رسانی است با هیچ چیزی قابل قیاس نیست و امید است بتوانیم بیش از پیش با محرومیت زدایی از سطح استان حق مردم ادا گردد.

اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که از سیاهکل بعنوان یک کارگاه عمرانی در زیرساخت‌ها، فرهنگ ، اقتصاد و ... نام برد و دستاوردهای شهرستان سیاهکل در دولت تدبیر و امید را برشمرد.

گفتنی است در پایان مراسم طرح آبرسانی به شهر دیلمان با هزینه کرد 11792 میلیون ریال توسط استاندار گیلان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.