فرماندار لاهیجان گفت: همه نامزدها باید بدانند که انتخاب شدن در اولویت دوم قرار دارد و اولویت اول برای کشور ما حفظ نظام جمهوری اسلامی و بقای آن است.

به گزارش ایلنا از  لاهیجان، سید محمد احمدی در گردهمایی توجیهی کاندیداهای پنجمین دروه انتخابات شوراهای اسلامی شهر لاهیجان افزود: همه دنیا نگاه‌شان به رخداد مهم ۲۹ اردیبهشت ماه است تا ببینند که آیا این انتخابات بصورت حداکثری برگزار می‌شود و یا شرکت مردم در آن کمرنگ می شود تا تبلیغات منفی را برعلیه حضور مردم ادامه دهند.

 وی خطاب به نامزدها افزود: همه نامزدها باید بدانند که انتخاب شدن در اولویت دوم قرار دارد و اولویت اول برای کشور ما حفظ نظام جمهوری اسلامی و بقای آن است و امروز ما اینجا جمع شده ایم تا وظایف قانونی هم را به همدیگر منتقل کنیم.

فرماندار لاهیجان افزود: رعایت موازین شرعی و قانونی، خودداری از تخریب رقیب، دوری از دادن وعده های خارج از توان شورا، جلوگیری از سیاه نمایی و همکاری با متولیان امر انتخابات مهمترین نکاتی است که کاندیداهای شوراها باید انها را با جدیت رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه باید مواظب تبلیغات ضد انقلاب بیرون از مرزها باشیم خاطرنشان کرد: استفاده کاندیداهای از احساسات قومیتی و هرنوع تهدید و تطمیع و فریب و راه‌اندازی هرنوع کارناوال انتخاباتی ممنوع است.

احمدی در خصوص ابعادهای تبلیغاتی و چسباندن تراکت به کاندیداها هشدار داد و از نامزدها خواست حدود قانون را رعایت کنند و بالاتر از اختیارات خود وعده ندهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لاهیجان یادآورشد: همه باید با اعتماد و کمک به هم انتخابات این دوره را بدون هیچ شائبه ای برای مردم و نامزدها برگزاری کنیم.

فرماندار لاهیجان گفت: دستگاه اجرایی با همکاری دستگاه قضایی شهرستان و نیروهای امنیتی و انتظامی با هر نوع تخلفی بدون ملاحظه افراد برخورد خواهند کرد.

مرکزی ، هفت صندوق در شهر رودبنه و ۵۶ صندوق نیز در بخش رودبنه آماده جمع آوری آرای مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه هستند.

گردهمایی توجیهی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر لاهیجان روز چهارشنبه با حضور فرماندار، اعضای شورای‌تامین شهرستان، اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت، رییس دادگستری شهرستان لاهیجان،دادستان این شهرستان و جمعی از مسئولان لاهیجان در سالن شهیدکریمی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.