رئیس شورای حزب کارگزاران سازندگی‌گیلان گفت: ارزیابی بنده نیز با توجه به نتایج نظرسنجی‌ها پیروزی حسن روحانی با درصد آرای بالا است.

عبدالرضا بی‌آزار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا،  هدف  از حمایت از دکتر روحانی پیروزی و تداوم گفتمان اصلاح طلبی و حفظ آرامش و تدبیر در کشور است.

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه گیلان با بیان اینکه  اقبال عمومی در کشور با گفتمان اصلاح طلبی است اظهار داشت: همانطور که در سال ۹۲ و ۹۴  مردم عزیزمان این را به منصه ظهور نهادند به امید خداوند با حضور پرشور مردم در انتخابات پیروزی قطعا با گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال خواهد بود .

وی افزود: ارزیابی بنده نیز با توجه به نتایج نظرسنجی‌ها پیروزی دکتر حسن روحانی با درصد آرای بالاست.

بی آزار با تصریح بر اینکه بخش عظیمی از وقت دولت در ۴ سال گذشته صرف برطرف کردن مشکلات بیشمار برجای مانده از دولت گذشته شد، گفت: در این زمینه نیز دولت به خوبی عمل کرد و ثبات اقتصادی را به کشور بازگرداند.

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی شاخه گیلان ادامه داد: اکنون با مهیا شدن شرایط رشد اقتصادی و همچنین ایجاد آرامش در سیاست داخلی و خارجی می بایست با انتخاب مجدد روحانی این مسیر را که اکنون هموارتر از ۴ سال گذشته است با شتاب بیشتری ادامه دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.