به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از شهرها و بخش های مختلف گیلان حضور داشتند که در رده های سنی و همچنین در رده کمربندهای مختلف در رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها و در رده کمربند زرد زیر 12 سال ، یاسین حسین زاده از رشت اول شد ، ماهان پورحسن از رشت در مکان دوم قرار گرفت ، ایلیا محسنی و سیدشهاب موسوی دیگر تکواندوکاران رشت نیز به طور مشترک سوم شدند.
در رده کمربند سبز به آبی نیز ، محمد سامی حیدری از رشت عنوان نخست را کسب کرد ، علیرضا ستوده منش از رودسر دوم شد ، ابوالفضل رقمی از رشت و ارسلان محمدپور از کلاچای به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
همچنین در رده کمربند قرمز ، علی رستمی از رودسر مقام قهرمانی را تصاحب کرد ، فرهان دادفر و پویا علی محمد کیوانی هر دو از رشت به ترتیب دوم و سوم شدند.
در پایان رقابت های کمربند مشکی زیر 12 سال نیز ، مهدی رضایی از کلاچای به مقام نخست دست یافت و عرفان بزرگی از کلاچای در رتبه دوم قرار گرفت.
در رقابت های کمربند مشکی زیر 14 سال ، محمد صبوری و طاها روشنی هر دو از رشت به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کردند.
همچنین در رقابت های کمربند مشکی زیر 17 سال ، محمدحسین درفشی از کلاچای به مقام قهرمانی رسید و احمدرضا رحمانی از رشت در مکان دوم قرار گرفت.
در رده کمربند مشکی 18 الی 30 سال نیز ، سجاد حیدری پور و افشین اسماعیلی هر دو از رشت به ترتیب عناوین اول و دوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
در رقابت های کمربند مشکی 41 تا 50 سال ، مجید طاهری از کلاچای عنوان نخست را کسب کرد و علیرضا تیغ نورد از رشت در مکان دوم قرار گرفت.
همچنین سجاد حیدری پور از رشت به عنوان فنی ترین تکواندوکار و علی بخشنده نیز ، به عنوان بهترین داور این دوره از رقابت ها انتخاب شدند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به نفرات برتر رده های سنی و کمربندهای مختلف مسابقات تکواندو قهرمانی گیلان ، لوح و مدال قهرمانی اهدا شد.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.